Kundeservice

På Min Side og i PlussMobil-appen kan du se og gjøre endringer på abonnementet.
Ta en prat med vår KI-chat, hun kan alt om PlussMobil og elsker å prate med våre kunder! 🤖💙

Fant du ikke det du lette etter?
Åpne vår chat og prat med vår KI-chat, hun kan svare på alt om PlussMobil, og er skikkelig god til det!

FAQSpørsmål og svar

Hvorfor velge eSIM i stedet for fysisk SIM-kort?

eSIM (embedded SIM) er et elektronisk SIM-kort som lastes ned på telefonen via en QR-kode.

Det er tryggere, raskere og mer slite sterkt enn et fysisk SIM-kort. Her er noen fordeler med å velge eSIM

- Raskere aktivering
- Ingen fare for slitasje på SIM-kortet
- Miljøvennlig (ingen frakt eller produsering av et plast kort)
- Mulighet for flere eSIM på telefonen!

Les mer om eSIM her

Jeg har ikke mottatt mitt SIM-kort.

Blir SIM-kortet aktivert i dag anbefaler vi deg å ringe inn til vår kundeservice, tastevalg 3. Er det under 2 timer til aktivering, er det ikke sikkert at vi rekker å utsette.

Er det i morgen eller noen dager til du blir aktivert? Logg inn på Min Side. Utsett datoen en uke frem, og meld i fra til oss om at du ikke har mottatt SIM-kort.

Har du nylig mottatt beskjed om SIM-kort utsendelse, og det er over en uke til aktivering?
Normalt tar det 5-7 dager å motta SIM-kort i posten. Sjekk at din adresse stemmer på Min Side, ser alt greit ut så vil du straks motta ditt SIM-kort!

Jeg skjønner ikke min faktura?

Er fakturaen høyere enn forventet?
Det kan komme av ulike årsaker.

- Er det din første faktura?
- Har du bestilt datapakker?
- Har du benyttet deg av tjenesten Strex?

Se side 2 på din faktura for spesifikasjoner. Logg inn på Min Side og gå til fanen "Faktura"

Les mer om faktura her.

Hva er data Rollover og når får jeg det

Data Rollover betyr at ubrukt mobildata overføres til neste måned.

Vi tilbyr enkelte abonnement med data rollover.

Hvor mye kan du spare?
Du kan begynne å spare fra og med den første hele måneden av ditt abonnement
. Du sparer inntil du når en total datamengde tilsvarende det doble av ditt abonnement: Har du et abonnement på 8GB, kan du spare 8GB, slik at du får totalt 16GB tilgjengelig.

Når du endrer abonnement
Når du oppgraderer abonnementet får du med deg oppstart data. Ved nedgradering mister du oppstart data.

Hvorfor laste ned PlussMobil-appen

I PlussMobil-appen kan du administrere ditt abonnement på lik linje med Min side. Appen gir deg full kontrolll over forbruket ditt. Dessuten kan du bestille og gjøre endringer.

Hva kan du gjøre i appen.
Se oversikt over forbruk
Se alle betalte og kommende fakturaer.
Legge til tjenester, endre abonnementet og sperre tjenester.
Administrere SIM-kort, se PIN og PUK samt bestille eSIM og ekstra data og tvilling SIM.

Les mer og last ned appen

Du kan nå oss på

Chat; alltid åpen

21 89 77 89

Åpningstider
Man - Fre: 09:00 - 16:00
Lør: 10:00 - 14:00

Vår epost: [email protected]
Ta kontakt via kontaktskjema