Faktura

Verdt å vite om fakturaen din

Første faktura

Månedsavgiften på ditt abonnementet betaler du på forskudd, i begynnelsen av hver måned. Andre kostnader som du eventuelt har brukt i foregående måned blir fakturert på etterskudd.

Den første fakturaen du mottar inneholder månedsavgfit for antall dager som var i den måneden du ble kunde, samt forskudd på månedsavgiften for den påfølgende måneden. Derfor kan første faktura være noe høyere enn forventet. På neste faktura og videre betaler du kun for en måned.

eFaktura og AvtaleGiro

Vi sender faktura automatisk som eFaktura eller e-post. Med eFaktura sendes fakturaen rett til nettbanken din, så godkjenner du betalingen der. Du kan også sette opp AvtaleGiro i nettbanken når du har betalt første faktura til oss. Ønsker du faktura i posten er dette også mulig - da tilkommer et fakturagebyr på 49 kr.

Hvor kan jeg se fakturaen min?

Du finner alltid dine faktura på MinSide, eller i PlussMobil-appen.

Innholdstjenester - betal via mobilregningen

Det er mulig å betale for ulike tjenester og produkter via mobilregningen. Dette kan være alt fra parkering, stemmegiving, bussbilletter, donasjoner til veldedige organisasjoner, eller betaling for annonser. Dette spesifiseres på din faktura som "Kjøp av varer og tjenester - logg inn på www.strex.no for spesifikasjon"

For å få oversikt på dine betalinger kan du enkelt logge inn på nettsidene til Strex. Her finner du informasjon om hva du har betalt for og hvilken leverandør som har levert tjenesten.

Hvis du er uenig eller usikker på beløpet som er belastet, kan du kontakte leverandøren direkte, eller Strex. De vil kunne hjelpe deg videre og svare på spørsmål om selve tjenesten. Hvis det viser seg at du skal refunderes for beløpet, vil dette skje automatisk på neste faktura fra PlussMobil.