Vi oppgraderer våre systemer

I høst bytter vi vår tekniske plattform. Dette medfører at alle re kunder må bytte SIM-kort for at abonnementet skal fungere.

Du får tilsendt et nytt PlussMobil SIM-kort, og vi sender informasjon på SMS om når det skal tas i bruk. Alt blir som før - du beholder full Telenor-dekning og samme abonnement og tjenester. Det er ingen kostnader for deg, og det eneste du må gjøre er å bytte SIM-kort.

SIM-kort fra PlussMobil

NB! Feil adresse? Dette endrer du enkelt på Min Side.

Informasjon om endringen

Må jeg bytte SIM-kort, og hvorfor?

Vi bytter til ny teknisk plattform i løpet av høsten. Alle våre kunder må derfor bytte SIM-kort som støtter vår nye plattform. Ditt gamle SIM-kort vil derfor slutte å fungere samtidig.

Blir det noen endringer når jeg bytter SIM-kort?

Du får fortsatt full Telenor-dekning, og du beholder samme abonnement og tilleggstjenester.

Jeg har akkurat blitt ny kunde. Må jeg også bytte?

Hvis du ble PlussMobil-kunde den 1. september eller senere, har du allerede fått det nye SIM-kortet. Da trenger du ikke å bytte.

Kan jeg endre aktiveringsdato for mitt SIM-kort?

Ja, du vil motta aktiveringsdato på SMS om kort tid, og deretter kan du selv endre dato på Min Side.

Adresse og SIM-kort

Adressen er feil, hvordan får jeg endret den?

Du kan endre adresse vi sender SIM-kortet til på Min Side, under fanen "Ditt SIM-bytte".

Når får jeg det nye SIM-kortet?

Du vil motta en ny SMS når vi har sendt ut SIM-kortet ditt. Deretter tar det cirka 5-7 dager før den er fremme hos deg. Faktisk leveringsdato avhenger av når posten leverer på din adresse. Du kan finne ut når posten leverer hos deg på denne siden.

Når må jeg bytte SIM-kort?

Du vil motta en SMS når vi sender ut SIM-kortet ditt som opplyser om datoen du må bytte. Ønsker du en annen dato, kan du endre dette selv på Min Side.