Nytt SIM-kort er på vei til deg.
Vi har byttet plattform, som gjør at alle våre kunder må bytte SIM-kort.
Høsten 2023 startet vi med å flytte over våre kunder til ny plattform, du er en av våre siste som er igjen på den gamle. Vi sender ut et nytt PlussMobil SIM-kort, du skal ha fått SMS om når det skal tas i bruk.

Feil adresse? Dette endrer du enkelt på Min Side.
Spørsmål og svar
Kan jeg bli på den gamle plattformen?
Nei.
Enkelte kunder har vært på den nye plattformen, og flyttet tilbake til den gamle av ulike årsaker.
Dessverre vil ikke dette være mulig lenger.
Pass på at du har mottatt SIM-kort, og har dette klart til bytte datoen.
Jeg har et ekstra SIM-kort
Har du et TvillingSIM eller DataSIM
Disse må byttes samtidig som ditt SIM-kort. Dette er på grunn av at de er knyttet sammen med ditt hoved SIM.
Har du fysisk SIM-kort skal du motta dine ekstra SIM-kort i posten.
Har du ekstra eSIM vil du finne QR-koden på Min Side, i fanen SIM-kort. Trykk på "Vis SIM-kort info" og "Vis eSIM-detaljer"
Har du Data eller tvillingSIM-kortet på hytta?
Ingen problem. Du kan bytte til nytt SIM-kort når du ankommer hytta, og må ikke gjøre dette på samme dag som aktiveringen av hovedSIM-kortet ditt.
Vil alt være som før?
Ja og Nei
Den nye tekniske plattformen støtter alle nye telefoner og operativsystem.
Dessverre så vil enkelte funksjoner på eldre telefoner ikke fungere, eksempel Wi-Fi tale og VoLTE.
Har du en iPhone 11 eller nyere, eller har siste versjon på Android, vil det være som før.
Trenger du mer hjelp, eller har flere spørsmål rundt ditt SIM-bytte?
Kontakt kundeservice på 21 89 77 89 eller på epost [email protected]
Åpningstider mandag til fredag 09:00 - 16:00.