Informasjon om bytte av SIM-kort
Ditt nye SIM-kort er på vei, og kanskje du allerede har mottatt dette i posten. Vi har sendt deg dato for aktivering på SMS
Høsten 2023 startet vi med å flytte over våre kunder til ny plattform, du er en av våre siste som er igjen på den gamle. Vi sender ut et nytt PlussMobil SIM-kort, du skal ha fått SMS om når det skal tas i bruk.

Informasjon om aktivering
Når skal jeg sette inn mitt nye SIM-kort?
Sett inn ditt nye SIM-kort på avtalt tidspunkt. Slå av mobilen helt og slå den på igjen.
Skulle du sette inn SIM-kortet før avtalt tidspunkt, så vil du ikke få dekning. Sett da tilbake ditt gamle SIM-kort frem til avtalt tidspunkt.
Du bør oppdatere mobilen
Det er viktig at du sjekker at mobilen din er oppdatert til nyeste operativsystem (iPhone iOS 18, Android 15).
Jeg har satt inn SIM-kortet, men kommer ikke på nett
Jeg har satt inn SIM-kortet, men kommer ikke på nett
Skulle du sette inn SIM-kortet for tidlig, så vil du ikke komme på nett. Sett da tilbake ditt gamle SIM-kort frem til avtalt tidspunkt.
Av og til så kan det være en forsinkelse, og da vil det ofte hjelpe å starte mobilen på nytt. Ta ut SIM-kortet og vent 2 minutter. Sett inn SIM-kortet igjen og skru på mobilen igjen.
Hvis mobilen din ikke får kontakt med SIM-kortet og ikke ber om å taste PIN-koden ta kontakt med oss på denne siden.
Slik bytter du SIM-kort





