Hvordan endrer jeg mitt abonnement?
Du kan enkelt endre ditt abonnement på Min Side.
Gå til fanen abonnement, og velg hilket abonnement du ønsker å endre til.
Endringen din vil tre i kraft med en gang.
Hvordan legger jeg til ekstra data?
Logg inn på Min Side, og velg Ekstra pakker. Her kan du legge til ekstra datapakker som gjelder ut måneden du er i.
Det som er igjen etter månedensslutt vil bli med over til neste måned. Les mer om data rollover her.
Endre abonnementet
Hva skjer hvis jeg endrer midt i måneden?
Det går helt fint å endre ditt abonnement midt i måneden. endringer trer i kraft samme dag som du endrer.
Din faktura vil se noe annerledes ut, utifra om du oppgraderer eller nedgraderer ditt abonnement. Dette fordi du plutselig får tilgang til mer eller mindre data, en hva du har blitt fakturert for tidligere.
Jeg ønsker å oppgradere mitt abonnement
Ved oppgradering av ditt abonnement får du tilgang til hele datamengden fra du bytter.
Vi krediterer din gamle abonnementspris for hele gjeldende måned, for å så fakturere deg for den nye abonnementspakken.
Se side to i fakturaen for spesifikasjon.
..
Jeg skjønner ikke fakturaen etter endring.
Fakturaen vil se noe annerledes ut etter at du har endret abonnementet ditt midt i måeden. Dette er for at vi må kreditere deler eller hele fakturaen din for å så fakturere deg riktig etter hvilken pakke du har byttet til.
Se side 2 på fakturaen for spesifikasjon av periodene du er fakturert.
Jeg ønsker å nedgradere mitt abonnement
Ved en nedgradering så spiller det rolle om du har brukt opp den datamengden du nedgraderer til, eller ikke.
Eksempel.
Du har et 4GB abonnement og brukt 3GB av pakken din, så nedgraderer du til 2GB.
Da blir abonnementet ditt strupet, og du vil ikke kunne bruke mer data denne måneden.