Endring av abonnement

Du kan enkelt endre ditt abonnement på Min Side eller i PlussMobil-appen. Gå til fanen "abonnement", og velg abonnementet du ønsker å endre til.

Det er kun mulig å endre abonnement en gang per måned, men ta kontakt på [email protected] hvis du har endret feil, så hjelper vi deg med å endre.

Når endres abonnementet?

Ved oppgradering: Endringen trer i kraft med en gang, og du vil få full data mengde på nytt abonnement, minus eventuelt forbruk så langt i måneden.

Ved nedgradering: Endringen trer i kraft fra neste månedskifte.

Ofte stilte spørsmål

Hva skjer hvis jeg endrer midt i måneden?

Ved oppgradering: Endringen trer i kraft med en gang, og du vil få full data mengde på nytt abonnement, minus eventuelt forbruk så langt i måneden. Din neste faktura vil da avregnes slik at du betaler for nytt abonnement for hele måenden.

Ved negradering: Endringen trer i kraft fra neste månedskifte.

Hva skjer når jeg oppgraderer mitt abonnement?

Ved oppgradering av ditt abonnement får du tilgang til hele datamengden fra samme dag du bytter, minus tidligere forbruk samme måned.

Vi krediterer din gamle abonnementspris og det legges til månedspris for nytt abonnement. Se side 2 i fakturaen for spesifikasjon.

Du beholder oppspart Data Rollover.

..

Jeg forstår ikke fakturaen etter endring av abonnement

Etter du har endret ditt abonnement så vil månedsprisen din avregnes, og dette vises på neste faktura.
Ved oppgradering av abonnement så vil du betale full pris for nytt abonnement, og du vil få til gode for gammelt abonnement.

Se side 2 på fakturaen for spesifikasjon av dette.

Hva skjer når jeg nedgraderer mitt abonnement?

Ved nedgradering så skjer endringen ved neste månedskifte.

Du beholder oppspart Data Rollover, opptil samme mengde som ditt nye abonnementet. F. eks hvis du nedgraderer fra 8GB til 4GB, så vil du kunne ta med deg 4GB oppspart data.