Faktura fra PlussMobil

Her har vi samlet de vanligste spørsmålene rundt faktura.

Nyttig å vite om din første faktura

Den første fakturaen du får fra oss nå gjelder for perioden fra du ble kunde pluss neste måned. Det betyr at om du for eksempel ble kunde midt i forrige måned, vil første fakturaen dekke en og en halv måneds bruk. Deretter vil du få faktura hver måned med en måneds bruk.

Slik er fakturaen satt sammen:

Fakturaen fra PlussMobil inneholder for de fleste kunder bare månedsavgiften. Den betaler man på forskudd for den kommende måneden, og dekker for de fleste alt forbruk på mobilen.

Dersom det er forbruk som ikke inngår i abonnementet en måned, så vil det komme på fakturaen den neste måneden. Eksempel på slikt forbruk kan være samtaler eller meldinger til utlandet, ekstra datapakker eller ulike innholdstjenester, som parkering, sms-stemmer og lignende.

Hvor kan jeg se fakturaen min?

Du kan se alle fakturaene på minside, eller i PlussMobilappen.

eFaktura

Vi sender eFaktura som standard. Du kan også få faktura på epost, vanlig post eller avtalegiro. Ønsker du å motta faktura på annen måte kan du kontakte kundeservice.

Endre forfall

Trenger du å endre forfallsdato på faktura?

Kontakt kundeservice så hjelper vi deg

Vi bryr oss om ditt personvern

plussmobil er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer